svētdiena, 2008. gada 10. augusts

vakardienas un aizvakardienas trakums

Yo! Šodien ir mājas diena un man par to ir prieks un es skatos Scrubs un arī tas ir priecīgi, bet divas iepriekšējās dienas nebija manas mājas dienas nemaz. Aizvakar, 08.08.08, bija megaultratuss pie Ievas. Rīts man bija diezgan pūcīgs, jo tētis 8os no rīta iesteidzās manā istabā un modināja mani un teica, ka bija aizmirsis, bet man esot jāiet braukt ar instruktoru ar mašīnu un es biju nepriecīga, jo bija agrs un man 2h bija jāklausās, kā viņš stāstīja par to, ka māju nevar siltināt ar plutaplastu un, ka meitenes, kuras sasit krutus meršus, pēc tam strādā piespiedu darbu, pieķēdētas kkur. Pēc tam atnācu mājās un pazaudēju kreiso lēcu, kas arīdzan bija neforši. Tad mani nokaitināja darbabiedrenes un es gribēju visiem uzspridzināt galvas, bet, kad aizbraucu uz Rīgu, sāka piepildīties manis un Dārtas atklātā sakritība "slikts rīts- labs vakars". No Juglas stopējām uz Sēnīti un mūs paņēma forša mašīna ar precētu pāri, kurš ar mums vispār nerunāja. Sēnītē izkāpām un satikām Ivaru XX Brenci Vikingu Vīni, kurš mani sauca par Lindu Pārslu Dūju Vanagu Vecvagari. Viņš tur nodarbojās ar geocachingu un arī es gribēju atrast to kastīti, bet trīsreiz izložņāju trepjapakšu un neko nevarēju atrast, bet tad Dārta ielīda un atrada un mēs ierakstījāmies blociņā un ielikām savus devumus un paņēmām pretī lodi un taureni. Pēc tam mēs teicām atā Ivaram un skrējām pie Ievas. Tur mēs nokļuvām lielākajā skapī pasaulē un cacīgākajā istabā, vilkām galvā pamperus un ģērbāmies ievas drēbēs un bija jautri. vispār viss vakars bija jautrs līdz brīdim, kad es uzkritu uz malkas un pāršķēlu sev roku, nenormāli asiņoju un braucu uz slimnīcu..bet arī tad bija jautri, pirmo reizi man šuva kko un es biju vakara varone un man vairākas reizes jautāja, kā es jūtos un kā manai rokai un Dārtai arī vienu reizi paprasīja kā viņas rokai un tad bija smieklīgi. tā nu mēs dejojām un dziedājām līdz rītam, bija viens smieklīgs čalis , ko saucām par Gandžu un viņš mums stāstīja, kā nevar paiet garām gaisa atsvaidzinātājam, neiešņaucot viņu utt, smējāmies dikti, mēs bijām nakts rendžeri, jo vispār neaizgājām gulēt un runājāmies, salām un klausījāmies baigo hc. ap 8iem no rīta ar Dārtu stopējām uz centru un tur aizgājām uz slimnīcu, kur man pārsēja roku pa 3ls gabalā un mēs redzējām ārstu, kurš vairāk izskatījās pēc pacienta un man uzbrauca virsū ar to gultu uz riteņiem, uz kuras gulēja bomBzis ar maisu pie vēdera. Pēc tam mēs gājām uz Origo, kur tīrījām zobus un krāsojāmies tualetē un taisījām roltonus Narvesenā. Kad mums bija jāiet satikt Marta, sāka līt un mēs uzvilkām sarkanus lietusmēteļus un kkādi panki jautāja, vai mēs esam no planētas Zorgi. forši. vēl mēs redzējām flešmobu, kur cilvēki stāvēja pie veikala un skatījās telefonā. tad dārta gribēja kaut cilvēkiem būtu cauri lietussargi un es gribēju lai mašīna būtu apsieta ar Ziemassvētku lampiņām tā, ka nevar tikt ārā. Satikām Martu un braucām uz Mežaparku, jo viņa ir traka Prāta vētras fane. tur mēs sēdējām, gulējām, smējāmies 5h un tad laida iekšā un mēs spiedāmies un dabūjām fanu aproces un tad skrējām stāvēt pie vēlkkādiem vārtiņiem, pie kuriem nostāvējām 2.5 h , bet tad mēs skrējām iekšā īstajā fanu zonā un tikām pie pašas skatuves un tas bija tik forši! Koncerts vispār bija superkūl un asaras acīs bija tad, kad Renārs dziedāja ar Vairu un vispār viss bija tik sirsnīgi un skaisti, ka bija prieks un milzīgs prieks bija arī par Martu un Zani, kas ir nenormālas PV fanes un bija ārkārtīgi laimīgas. Mājās biju ap 2iem un izrādījās, ka neesmu gulējusi 24+12+6= 42 h un tad es ātri gāju gulēt un gulēju līdz 13.14 un priecājos, jo miegs ir prieks. Un, kad es piecēlos, tētis teica "kamēr tu tusējies, Krievija sākusi karu ar Gruziju" un tas tiešām ir neforši. Make love not war!

Nav komentāru: