otrdiena, 2008. gada 12. augusts

people should smile more

Vakardiena bija diezgan jauka diena, no rīta devos pārsiet roku, bet mani laipnie Bulduru dakterīši atšuva un tā nu es pa lietu devos uz Lielupi aiz nekodarīt un jutos ļoti kā rudenī, bet pa dienu palika ļoti silts un tad es vairs nezināju, kā justies. vilcienā satikos ar Elīnu, braucām uz Zasu satikt Švansi, viņai ir forša istaba un forša kastīte ar foršiem auskariem. Sēdējām pie viņas, tukšojām vermutu ar ledu un citroniem un nemaz nepamanījām, kā noreibām un tad jau bija jābrauc uz centru iet protesta gājienā par mieru Gruzijā. Pēc gājiena devāmies uz Rīgas 1. slimnīcu, kur mani neatšuva un pat sadakterēja pa brīvu, tagad man vairs nav liels dzeltens apsējs, bet ir tikai plāksteris, kas ir visnotaļ pozitīvi. Atpakaļceļā mūs nointervēja Bez tabu, jautāja, vai mēs zinām, kas ir salvija un mēs protams atbildējām, cik vien negodīgi un ticami spējām. Tad Elīna nopirka aptiekā boržomi, lai atbalstītu Gruziju, es nopirku 10 plāksterus, lai atbalstītu savu roku. Vēl mēs noziedojām krišnām, krišnu tante bija ļoti jauka, viņai patika Elīnas auskari un viņa mums iedeva krišnu saldumus un vīrakus. Šodien man bija verī eksaiting diena, no rīta braucu uz stomataloģijas institūtu, tur man nomainīja breketēm gumijas manu nagu krāsā un tad man bija 1000 gadus jāsēž rindā, lai tiktu pie ķirurga, kurš mani patstāvīgi aizmirsa un tad man grieza lūpas saiti, ko nevarētu nosaukt par īpaši patīkamu procesu, bet nu nekas, paasiņoju mājās kādas 4 h , bet tagad viss baigi labi, māsa atveda lielo fazer šokolādi man vienai un es esmu priecīga un skatos Scrubs un ēdu. Peace!

Nav komentāru: