svētdiena, 2008. gada 31. augusts

Last days

27tajā braucām uz kkādu teātri iekš Grīvas mēbelēm, kur Āris mūs atkal ieveda pa slepeno ieeju, bija forši, francūzis spēlējās ar lellēm izdomātā valodā. Pēc tam pie Elīnas skatījāmies Die hard 4, un es pārēdos tā, ka vaļājos pa zemi un nevarēju apsēsties, jo vēders gāza atpakaļ un vispār bija traki un jautri arī un es gulēju tādā lielā divguļamā gultā, kur bija tik labi, ka es varētu tur gulēt forever. 28tajā centrā satikos ar Kušķi, Dārtu un Ievu. baigi tusējām netālu no pulvertorņa, runājām par skolu un man bija auksti. pēc tam satikos ar Elīnu, Zani, Martu, Anniju, Sabīni un mēs gājām uz kino, bija lētās biļetes, uz Mamma mia. Satikām arī Valteru un Ivaru, viņi norepoja manu vārdu, ar viņiem bija Agnese Rukšāne un meitene, ar kuru es iepazinos, jo viņai bija breketes. Filma bija smieklīga, debīla, stulba un es viņu gribu redzēt vēlreiz. 29tais bija Grand Final, bijām Depo uz Old rock pārtiju, vēlāk Salt&pepper, lai kā to raksta, un vispār normāli tusējām un ar pirmo vilcienu braucām mājās un Martai pa muguru rāpoja lapsa :D 30tajā es pamodos kā vienmēr 11tos, lai gan aizgājusi gulēt biju ap 6.30. Vakarā braucu uz Balto nakti, bet aizbraucu prom, jo nebija interesanti. tajā dienā es biju braukusi gan ar pirmo, gan pēdējo vilcienu no Rīgas uz Bulduriem un man tas liekas diezgan forši. 31ajā, kas ir šodien, biju sēņot. Pēc tam uz suši. Vasara ir over. Pīs.

1 komentārs:

Anonīms teica...

iečiepsti vai ieklēkso kaut ko jaunu, es gaidu!