otrdiena, 2008. gada 19. augusts

Pifa piedzīvojumi

Sāksim ar 15to. 15tais bija labs datums un bija laba diena, jā gan. Pēdējā laikā, kad man kaut kur jāiet, es visu daru pēdējā brīdī un skrienot un visu ātri darot un tas ir diezgan traki. Nu jā, 15tajā es arī tā darīju, skrēju uz vilcienu, braucu uz Zasu pēc algas, 5ls, miljonāre nudien. Pēcāk klaiņoju ar Elīnu un Aņu pa Olimpiju un gaidīju meiteni, kurai vajadzēja man iedot pakešu mapi un es biju nikna un visādos sliktos vārdos viņu saucu, bet, kad satiku, izrādījās, ka viņa ir ļoti jauka meitene un man gribējās stāvēt un runāties ar viņu ilgi. Vēlāk mēs gājām uz pasaulē labāko vietu- Kabuki, un jā, suši padara cilvēkus nežēlīgus un ļaunus :D Sēžot Kabuki, zvanīja Milda un gribēja satikties, nu tad mēs satikām viņu iekš Džī Sī jeb Gā Cē un viņa bija galīgi traka un ātri runāja un vēl tur bija Edgars, kurš nerādīja savu tetovējumu, bet es viņu šā vai tā vakar ieraudzīju un tas ir kaut kāda sieviete vai vīrietis ar gariem matiem, nu man nepatīk katrā ziņā. Tād mēs gājām uz Līvu laukumu dzert aļu un satikām Ievu un gājām uz Ņujōrkeru agēn, jo viņai vajadzēja legingus, bet mēs vnk vilkām stulbas drēbes un fočējāmies. Vēl mēs bijām arī Gerkenā, kur Elīna mērīja briesmīgākās kurpes pasaulē un mana sirds sadega neparasti, cik ļoti man gribējās tikt no turienes prom. Vakarā mēs gājām uz Vērmaņdārzu uz džeza koncertu un izrādījās, ka ne Annijai ne Elīnai džezs nepatīk, skumji, jo man patīk ļoti, nu jā, un tāpēc mēs gājām prom pie Elīnas, kur taisījām suši un dzērām vīnu un bijām smalkas un tad Āris mūs pa slepeno eju ieveda kkādā diskotēkā, kas man īpaši nepatika, bet mēs normāli tresījām un tur pat pīpētavā bija savs dīdžejs. Kad mums tur apnika, gājām dziedāt pie kanāla, tad gājām atpakaļ uz dzīvokli, skatījāmies Nacionālos dārgumus, kas, starpcitu, ir stulba filma un man nepatika, jo bija ļoti paredzama un tāda kā visas citas tāda veida filmas. Skatoties filmu ēdām saldējumu ar cepumiem un bija forši, tad es aizmigu un man bija dīvains sapnis, kurš sapnī likās foršs, bet no rīta dīvains. Vēl tajā dienā es izdomāju visādus teicienus, piemēram "Nelien manā sētiņā", kas nozīmē- nebāz degunu manās darīšanās, vai "Tas ir tik viegli kā iekurt mazu krāsniņu", kas nozīmē, ka kaut kas ir ļoti viegli. Nākamajā dienā strādāju, tad satiku Elīnu, sēdējām Līvu laukumā dzērām alu, tad gājām uz Esplanādi,kur bija improvizācijas teātris un jā, kopš Karaliskā improvizācijas teātra, visi citi impro teātri liekas slikti, bet nu es gaidu septembri, kad noteikti aiziešu uz Hamletu, kur esot vēl foršāk. 17tajā es ar Martu apbraukāju visādas mājas, kur viņa bija atstājusi savas mantas, diezgan forša diena bija, ar Zani ilgi runājāmies pie viņas sētas un es sapratu, ka visforšāk ir sarunāties tā, pirms šķiršanās, piem. uz ielu stūriem vai vārtiņiem. Atceros, kā jaunībā uz viena stūra pie mājas stāvēju kādu stundu un runāju ar Elīnu un Martu. kūl. Vakar bija Deep purple koncerts, kas bija riktīgi foršs un es nevarēju izšķirties, kurš grupas dalībnieks man patīk labāk, vai taustiņinstrumentālists, kas nenormāli kūl spēlēja vai arī ģitārists, kurš visu laiku smaidīja Holivudas smaidu un likās ļoti laimīgs par to, ko dara. Pēc koncerta ar Salvi braucām uz Ziepniekkalnu un mums abiem nebija ne jausmas, kur tas ir, kas tas ir un ko tas ēd, tur bija baigā ballīte ar Martu, Līvu un Līnu pie Līvas. Bija jautri, jo Līva un Līna, kad piedzerās runā tik smieklīgi. Nū, tad vienā brīdī viņas izdomāja, ka mums jāiet uz citu ballīti un tā nu mēs gājām vnk pa Ziepniekkalnu uz kaut kurieni, kur beigās izrādījās mūs neviens negrib un tad mēs gājām atpakaļ. Un vakar es atklāju , ka sliktākā vieta, kur gulēt, ir uz batuta lietus laikā. No rīta ar sieviešu intuīcijas palīdzību atradu autobusa pieturu un izdomāju,ka negribu braukt uz Centru un no centra mājās, bet gribu braukt ar 44to autobusu uz Zoļiku līdz galapunktam. Izrādās, ka līdz Zolitūdei jābrauc 40 minūtes, baigi. Bet bija forši, tagad es zinu 44tā autobusa maršrutu. Stacijā knapi paspēju uz vilcienu un nenopirku biļeti un sēdēju un izlikos , ka lasu kkādu blociņu, ko atradu somā un nenopirku biļeti. hohohō. Atbraucu mājās un aizgāju gulēt un gulēju gulēju gulēju un jutos silti un labi, tagad pamodos un skatos Scrubs, jo tas ir seriāls, ko mīlu pašlaik un man ir divas tējas krūzes un priecīgs prāts.

1 komentārs:

elizabete teica...

man nepatīk bilde, jo bildē ir maz manis
nākamreiz ieliec tādu, kur vairāk