piektdiena, 2009. gada 30. oktobris

keep bleeding in love

Kamēr citi sadod pa ķirbi vai uzliek sev meteorītu, es glābju pasauli, jo kādu dienu cilvēks, kurā ritēs ~ 400 ml manu asiņu, veiks baigo revolūšn un būs pasaules karalis un visi būs laimīgi tāpēc un pa pasauli skraidīs tirkīzzili (gluži kā Žorža koris) vienradži un mazi blondi bērni zem varavīksnēm lasīs pienenes un fōnā skanēs kāda sirdi plosoša, asaru dziedzerus kairinoša dziesma ( piem. L.Reiniks "Snieg tik neprātīgi balti") Nu tas tā, par nākotni, bet tagad arī iet neslikti. Par laimi traki ōrfani dzīvo tikai Igaunijā un Halovīns ir tikai rīt, kas nozīmē, ka man šovakar nebūs jāvēro apšaubāma foršuma kostīmos tērpti cilvēki, kas uzskata, ka 31.oktobris ir Latvijas nacionālie svētki par godu vienalgakamsaistītamarneatkarībasatgūšanuvaiarīnē un ir galīgi awesome, un Brīvības piemineklim vispār vajadzētu uzmaukt galvā izgrebtu ķirbi. Šodien pateicoties feisbukam uzzināju, ka esmu tikai 10% nice, ko vispār var uztvert kā galīgu patiesību, ja pirmais testa jautājums ir Kā tev patīk kucēni? un vienīgā man kaut cik atbilstošā atbilde ir- Man patīk viņiem spert. Bet nu ok, tā kā mana kvēlākā vēlme nav dzīvot kopā ar visiem iespējamajiem dzīvnieku mazuļiem un dalīties ar viņiem visā, tad laikam var mani uzskatīt par galīgi nejauku (jeb desmitprocenītigi jauku) puppykilleru. Nū un tagad laikam ir pienācis brīdis, kad mans ieraksts izskatās pieklājīgi garš un vajag uzrakstīt kādu pamācošu frāzi vai novēlējumu lasītājiem, tad nu- veseļojieties!

4 komentāri:

elizabete teica...

ju are so crazy, baby

mērnieks teica...
Šo komentāru ir noņēmis autors.
mērnieks teica...

(otrais meegjinaajums)

http://www.spoki.lv/joki/Visadas-statistikas/76655

10% jauka patiesībā nozīmē, ka tu esi 90% patiesa, jo pilniiba nav neviens un kur ir tas 100% nice cilvēks? un vispaar ja salvis vareeja dabuut 80% un tev ir 10, tad var secinaat ka patiesiibaa tur viss ir apgriezti proporcionaali

Kate teica...

piekriitu meerniekam :D
uuunun raksts atgadinaja pedejo Ivanovas kādē "wača jū vud dū if tīneidžers wēr hiting a dōg?" ... mhm