otrdiena, 2009. gada 13. oktobris

homologu rinda, bļe

Nu tā. Beidzot ir pienācis brīdis, kad visudārgais saprāts pačukstēja, ka nav jēgas bloga nosaukumam būt kaut kādam hipiju lozungam, ja tā vietā var izmantot kaut ko tik ģeniālu kā joku no manas mīļākās draugiem.lv sadaļas- ''spiež ieteikt draugiem". Tā kā siers man ir ļoti aktuāls temats un nepaiet ne diena, kad es nerakstītu, neēstu vai nedomāt par viņu, veltīt blogu mūsu dzeltenajam draugam man ir liels gods.
Tātad, visbeidzot- ilgi gaidītais notikums, ko gaidījuši gan lieli gan mazi, gan dzīvnieki gan Marta Vaļuma, kas neiet skolā. Nē, tas nav World Boxing Championship 09, tas nav arī slēptās kameras video no Laura Reinika duškabīnēm, bet gan diženi raženais joks, kurš lika man vēlreiz saprast, ka savā nākotnes to do listā ir jāieraksta ne tikai Koru karu 40 vadīšana, bet arī kluba "Siers" atvēršana, un, ja jau par to sāku runāt, tad jāmin arī jauniešu pulcēšanās vieta Kvadrāts un fagotu-oboju orķestris, bet nu tagad atpakaļ pie siera: "Jo vairāk siera, jo vairāk caurumu tajā, jo vairāk caurumu, jo mazāk siera.... Tad sanāk tā, ka jo vairāk siera, jo mazāk siera? , Iesaka: Dāvids Hilmanis "

1 komentārs:

šarlote teica...

seeeenks

jo mazāk ierakstu, jo mazāk prieka
tātad
vairāk ierakstu, VAIRĀK PRIEKA

es šodien skolā biju, rīt arī iešu

patieesā cieņā
marta vaļuma